3. Vásárlás menete
Az Ügyfél a Weboldalon történő a regisztrációval, megrendelés leadásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
3.1 Az áruházban kétfajta vásárlási módra van lehetőség:
3.1.1 Azonnali vásárlás a webáruházban található termékekből az alábbi módon:
A megvásárolni kívánt terméket a megadott jellemzők (méret, szín), valamint a darabszám megjelölése után,
a fotó melletti bevásárló kosár ikonra kattintva lehet a kosárba helyezni.
Ezt a rendszer rögzíti és a jobb oldalon megjelenik a "Kosár tartalma" box. Itt látható a kiválasztott
termékek megnevezése, főbb jellemzői, ára, valamint a vásárláskor fizetendő összeg, mely a szállítási
költséget nem tartalmazza. Ha törölni szeretné a kosárba helyezett termékek valamelyikét, vagy csökkentené
a darabszámot, a megnevezés előtt lévő piros mínusz kockára kattintással ez végrehajtható.
A bevásárló kosárba helyezett termék még nem minősül vásárlásnak!
A termékek kiválasztása után a vásárlás a
>>>megvásárolom>>> gombra kattintva
indítható el.
Következő lépésben választhat az áru átvételének háromféle módozatából:
- Személyes átvétel a miskolci üzletben
- Csomagküldő kiszállítás utánvétellel
- Szerződés szerinti szállítás és fizetés
Miután megjelölte a megfelelő változatot, ki kell tölteni a szállításhoz és számlázáshoz
szükséges adatlapot.
A kitöltött adatlap elküldése után 48 órán belül, e-mailban kap részletes megerősítést
a megrendelés beérkezéséről.
Tájékoztatjuk fogyasztót, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.
Rendelését kollégáink ellenőrzik majd hamarosan visszaigazolásban tájékoztatják az áru átvételének
idejéről és módjáról.
A megrendelt árut legkésőbb 7 munkanapon belül veheti át a vásárló.
Ettől eltérés lehetséges, melyről értesítjük ügyfelünket.
3.1.2 A LOLA ruhák esetében egyedi megrendelés az alábbi módon:
Az egyedi megrendelések fogadása jelenleg az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található munkatársainkkal,
telefonos egyeztetés útján történik.
Az egyedi megrendelésre gyártott árut általában 10 és 20 munkanap közötti határidővel szállítjuk.
Regisztrálás, bejelentkezés:
A LOLA Webáruházban bárki böngészhet, vásárolhat, anélkül, hogy regisztrálási vagy bejelentkezési
kötelezettsége lenne.
Fontos: Kedvezményekre valamint kibővített szolgáltatásokra
csak regisztrált és bejelentkezett vásárlóink jogosultak.
3.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után lehetősége van az Ügyfélnek, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.3 A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
3.4 Amennyiben a webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon az 1. pontban található kapcsolattartónkhoz a megadott elérhetőségeken, vagy a honlap kommunikációs csatornáinak egyikén.
3.5 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.6 Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.